Micros-Fidelio proizvodi

Micros RES

Micros RES je kompletno restoransko POS softversko rešenje koje se prilagođava vašem načinu poslovanja. Micros RES je u potpunosti integrisano POS rešenje koje Vam pomaže da se svakodnevni rad obavlja mnogo efikasnije i kohezivnije što doprinosi uvećavanju Vašeg profita. Micros RES POS sistem nudi više rešenja u zavisnosti od tipa restorana (Fast Food restorani, Table Servis restorani...)
Ovaj sveobuhvatni POS sistem omogućava Vam da upravljate podacima radnika, pratite aktuelne zalihe, unapredite procese poručivanja i prijema robe, povećate profitabilnost Vašeg poslovanja uz pomoć prilagodnjivih alata za analizu i izveštavanje, uporedite aktuelne uslove poslovanja s ustanovljenim standardima i ciljevima, kreirate rezervacije i liste čekanja i kreirate poklon kupone i kartice za Vaše klijente.

Enterprise Office

Enterprise Menadžment:

Micros Enterprise Management (EM) predstavlja alat za korporativno poslovanje i kontrolu mreže povezanih objekata (lanac restorana). Konfiguracija i kontrola vrši se sa jednog mesta i omogućava efikasne promene konfiguracije na nivou celog lanca. Dok pojedinačni restorani imaju slobodu da se fokusiraju ka operacijama i klijentima, promene na nivou lanca su centralizovane i sprovode se bez teškoća. Povećanje ponude na meniju i promocije za ceo lanac restorana ili za jedan poseban restoran- promene konfiguracije za koje su inace potrebni sati, obavite za samo nekoliko minuta uz pomoć Micros Enterprise Management (EM).

Finansijski Menadžment:

MICROS Finansijski menadžment (FM) je fleksibilan alat za izveštavanje i analizu koji vam pomaže da razumete profitabilnost vašeg rada. Lako definišite i generišite prilagođene aplikacije i izveštaje koji odgovaraju vašim specifičnim problemima i potrebama. Pomoću (FM) možete da pristupite podacima u realnom vremenu i MICROS RES baze podataka. Ovo uključuje informacije o prodaji sa POS sistema, podaci o radnicima i radnom vremenu iz Labor Menadžmenta (LM), i podatke o inventaru iz Product Menadžmenta.

Menadžment rada zaposlenih(LM):

Menadžment rada zaposlenih(LM) je moćna aplikacija za održavanje i kontrolu podataka zaposlenih. Sveobuhvatni moduli kreirani su u svrhu kontrole resursa vašeg restorana, smanjivanja troškova i uvećavanja produktivnosti. Pored mnogobrojnih opcija za održavatnje podataka zaposlenih, ovo rešenje vam takođe omogućava da kreirate platne spiskove i rasporede osoblja.

Menadžment Proizvoda:

Menadžment Proizvoda (PM) unapređuje svakodnevne restoranske poslovne procese kao što su inventura, poručivanje i nabavka. PM održava podatke u realnom vremenu o trenutnim zalihama, receptima , utrošcima i ponudama dobavljača. PM podržava fleksibilni sistem izveštavanja koji vam dozvoljava da poredite stvarne i očekivane troškove tako da uvek imate jasnu sliku o rezultatima rada vašeg restorana ili kafea.

Point Of Sale

3700 TSR:

Bilo da je vaš biznis restoran, kafe ili lanac restorana i hotela, MICROS 3700 RES 4.0 Point Of Sale (POS) sistem se prilagođava vašem poslovanju na način na koji nijedan drugi sistem ne može. Ukoliko tražite bezbednost, integritet podataka, lak softver za korišćenje i poslovanje u realnom vremenu, MICROS 3700 v4.0 je ono što tražite. MICROS 3700 v4.0 je moćno i fleksibilno POS rešenje koje se sastoji od niza integrisanih modula namenjenih svakoj oblasti Vašeg poslovanja. Sa MICROS 3700 v4.0 poslovanje je efikasnije i profitabilnije, a informacije o poslovanju možete dobiti u svakom trenutku uz pomoć moćnog alata za izveštavanje.

3700 QSR:

Bilo da ste mali nezavisni preduzetnik ili veliki internacionalni lanac, RES 4.0 sistem prilagođava se potrebama vašeg poslovanja. Razvijen za integraciju sa svim nivoima vašeg poslovanja, RES 4.0 je dizajniran da vaše poslovanje učini efikasnijim i profitablnijim. Brži, lakši, pametniji i sigurniji od bilo kog drugog sistema na tržištu , Res 4.0 je i moćan i fleksibilan. Sa RES 4.0 sistemom svaki aspekt vašeg poslovanje biće uspešno pokriven.

Guest Experience

Guest Connection:

Guest Connection upravlja rezervacijama i istorijom gostiju. Dizajnirana za lance restorana/hotela, ova aplikacija dozvoljava centralnoj rezervacionoj službi kreiranje rezervacija za sve objekte koji su deo lanca.

ICare:

MICROS iCare rešenje nudi paket CRM modula koji pružaju sveobuhvatni pogled na aktivnosti vaših klijenata. Sve aktivnosti se prate i kontrolišu preko centralne baze podataka i time Vam omogućava da prepoznate Vaše osnovne klijente (najčešće i/ili one koji najviše troše) i da utvrdite načine kako da klijente koji ređe dolaze ili manje troše motivišete da postanu osnovni klijenti.

RES Kiosk:

MICROS RES Kiosk je jednostavan, lak za korišćenje, u potpunosti integrisan uređaj namenjen klijentima za pružanje informacija ili za poručivanje. Radi na Micros hardveru ili bilo kom drugom odgovarajućem hardverskom uređaju, naše skalabilno kiosk rešenje može se upariti sa tradicionalnim POS terminalima ili hand-held uređajima u cilju uvećanja vašeg prihoda i smanjenja troškova rada.

Restoranske operacije

Alert Menadžer:

MICROS Alert manager je sistem koji prati odstupanja od uslova i standarda koji su prethodno ustanovljeni. Odstupanja se odmah prepoznaju i obaveštenje ili upozorenje se odmah šalju na pejdžer, PDA, mobilni telefon ili e-mail odgovornog zaposlenog lica. MICROS Alert Manager omogućava integraciju RES proizvoda i JTECH pejdžing i komunikacionih rešenja.

GSS:

MICROS Guest Service Solution (GSS) je marketinški modul za praćenje aktivnosti gostiju. Primenite opciju gde se gost nagrađuje ukoliko često večera u vašem restoranu i ovim sistemom učinite da vam se gosti češće vraćaju u restoran. Prodajte poklon sertifikate i vaučere i izdajte kupone za verne klijente. MICROS GSS program pomaže vam da izgradite lojalne mušterije koji se uvek vraćaju u vaš restoran i time utiču na povećanje Vašeg prihoda.

KDS:

Integrisani Micros KDS system je softversko rešenje koje pruža pregledne informacije u realnom vremenu za upravljanje i kontrolu efikasnosti rada kuhinjskog osoblja. Postavljeno u Vašoj kuhunji ovo intuitivno grafičko rešenje prikazuje porudžbine za hranu i prati vreme koje je potrebno da bi se te porudžbine pripremile. KDS takođe pruža povratnu informaciju o statusu svakog stola i vreme za koje je taj sto uslužen.

TMS:

RES Table menadžment je jednostavno i lako za korišćenje rešenje koje integriše potrebe klijenata, kapacitete restorana i dostupnost osoblja a, istovremeno doprinosi zadovoljstvu klijenata i kvalitetu usluge. Ovaj softver zadovoljava potrebe klijenata za tačnošću i preciznošću tako da u potpunosti možete kontrolisati procese rezervacija, dočekivanja i usluživanja klijenta. Može se koristiti u kombinaciji sa GSS-om i ICare-om.